Det börjar närma sig helgen...

Nu är det bara några timmar kvar av den här arbetsveckan. Skönt.
Det har varit full fart hela veckan, så nu ska det bli gôtt att få ägna sig åt det roligaste jag vet, två dagar i rad.
Orientering.
I helgen är det DM i Västergötland. Medeldistans på lördag och stafett på söndag.
Båda tävlingarna går av stapeln i Trollhättan, i samma område, så därför anmälde jag mig till båda tävlingarna. Så att jag får chansen att kolla lite på terrängen innan söndagens stafett...
Min klubb, OK Klyftamo, ställer upp med ett lag i D21-klassen och den här gången har vi ändrat om lite i laguppställningen, om man jämför med tidigare tävlingar.
Veronica kör första, jag tar den lite andra, lite kortare sträckan och Kicki avslutar. Tror det blir kanon.
Vi behöver ändra om lite och inte alltid ha samma laguppställning.
Ska bli kul! Hoppas de andra också är laddade.


Kommentarer
Postat av: Christian

Och en annan ska sitta barnvakt på lördag. Hoppas det går något bra på tv och ungarna är tysta och lugna.

Lycka till.

2006-08-25 @ 13:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback