Less på´t

Pust och stön. Jag förstår inte vad det är med mig. Jag älskar ju att träna. Jag mår dåligt av att inte träna. Ändå känner jag inte ett skit för att träna. Ända sedan 5-dagars har jag varit totalt ointresserad av att ge mig ut och springa. Tänkte gå till gymet en dag också, men jag kom mig aldrig för det sen.
Jag får väl ge det några dagar till. Känner jag fortfarande inte för det då, så får jag väl ge mig ut ändå. För trots att jag inte känner för att träna så har jag hittat en massa roliga (tror jag) långlopp att springa nästa år. Och minst ett det här året. Tänkte att jag skulle försöka mig på Sörmlands Ultra Marathon i oktober, men då vill det nog till att komma igång med löpningen igen snart. 50km är nog ingen njutning att springa otränad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback