Projekt: klänning

Jag fyller ju snart 30, och i ett mycket svagt ögonblick kan jag ha sagt något till min kära vän S om att jag skulle sy varsin klänning till oss så att vi kunde ha synkad klädsel på vår fest.
Eftersom det börjar dra ihop sig tänkte jag göra ett försök med att sy en till mig själv först, och se om det kan bli nå´t som liknar en klänning överhuvudtaget. Gör det inte det så är det ju bara att lägga ner.
här har jag tänkt att den ska se ut.
Nu återstår det att se om det blir så...

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhh, vad fin..en sån vill jag ha ;)

Postat av: Jessica

Om jag får ihop en svart till mig så ska du få en röd. Fast det kanske är dags att jag sätter igång nu då, för det börjar ju närma sig...

2006-08-24 @ 08:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback