Juldagsrapport

Och så var det ju juldagen då.
Jag hade jättekul, och jag hoppas att de andra inblandade hade lika roligt.
Förfest hemma i bästa vännens nya lägenhet med de gamla klasskompisarna, sen en helkväll på Eddie's med drinkar och dans. Träffade bland annat våra kära, gamla vänner Man och Olsson och de blev visst lika glada att se mig som jag att se dem...

juldan_2

Brandlarmet gick på Eddie's och hela stället fick utrymmas. Turligt nog var det bara ett falsklarm så vi fick snart komma in igen. Och så här glada blev vi då ;)

juldan_1

Jag vet inte men, det är synd att vi inte se söta ut på samma kort någon gång.
Tack vännen, det var en mycket trevlig kväll. Och att du också hade roligt var det väl ingen som missade... ;)

juldan_3

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv! Hellyckad tillställning och jag längtar redan till nästa års *ler*, favorit i repris du vet *fniss*. Love U!!!

2006-12-28 @ 11:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback