Julstämning?

Fick ett mail av min moster tidigare idag och hon undrade om vi hade någon julstämning på jobbet.
Men nä, det skulle jag väl inte påstå direkt. Jag hade semester i fredags och när jag kom till jobbet i måndags hade de andra avdelningarna satt upp adventsstakar i fönstren, men inte min.
"Jag ska fan inte ha nå´n jävla ljusstake i mitt fönster", sa kollegan. Men nu har han det. För han var sjuk igår så vi andra ställde upp en i hans fönster... ;)
Vi har ätit upp två burkar pepparkakor på avdelningen också, men jag tycker nog inte att det blev mer jul för det. Tycker det är svårt att få in den rätta julstämningen när det bara regnar och blåser samtidigt som det är 10°C ute. Förhoppningsvis infinner sig den rätta julkänslan när vi kommer lite närmare dagen D.
Jag hittade ett doftljus som doftade kanel eller nå´t sån´t när jag var i Stockholm för ett tag sen. Ska nog ta med det till jobbet imorr´n och hjälpa julen lite på traven.

Kommentarer
Postat av: Lilla Spöket

Julstämningen skulle behöva lite hjälp på traven här hos mig också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback