Onsdagsträning

Efter julbesök hemma i Götene var jag tillbaka på jobbet igår. Var väldigt lugnt och stilla, de flesta verkar ha tagit ledig mellan jul och nyår.
Igår kväll var jag även tillbaka på gymet vilket var väldigt trevligt, precis som vanligt, och det tackar jag Mr. PT för. Hade inte han stått bredvid och svamlat hela tiden hade det inte varit alls lika roligt.
Vi körde rygg, axel, triceps och mage igår och jag blev glatt överraskad över att jag faktiskt blivit lite starkare under de här veckorna som vi tränat regelbundet.
Målet fram till jul var att kunna använda de stora svarta vikterna istället för de små, töntiga "tjejvikterna" vid hantelpress, men det gick inte riktigt. Vänsterarmen ville inte riktigt vara med, så det fick bli 9 kg tjejvikter istället.
I axlarna känner jag också att jag blivit starkare, och när vi kör dips har jag sänkt motståndet från 11 till 8.
Och det gör ju att det är ännu roligare att gå till gymet.
Nu behöver jag bara komma igång och springa lite mer också. Har blivit väldigt dåligt med det den senaste tiden. Dags att rycka upp sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback