Säga hej då

Ikväll har vi avdelningsaktivitet med jobbet. Varje år har varje avdelning möjlighet att göra något kul på företagets bekostnad och av någon anledning sker det alltid i slutet på året eftersom det altid glöms bort fram till december.
Ikväll är det dock dags. Avdelningen ska köra gokart. Jag gillar inte gokart eftersom jag är skitkass och hatar att komma sist. Så jag har samordnat det hela istället.
Efter gokarten är det middag på en restaurang nere i stan för en kollega och vän som ska åka utomlands i två år. Så det blir lite av en hej då-fest. Han kommer fortfarande tillhöra företaget, men jag kommer definitivt sakna honom ändå.
Hoppas det blir trevligt ikväll. Har en svag känsla av att den aktuella kollegan kommer bli lite smårund under fötterna... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback