Träning måndag

Efter en väldigt träningsfattig helg, om det nu inte räknas som träning att gå på stan med sina föräldrar ;), så var jag på gymet en sväng igår igen. Inte helt oväntat körde vi rygg, axel, triceps och mage.
Och det känns idag. Fick till och med lite beröm av PT:n igår. "Fan, du tar ju i på riktigt nuförtiden...".
Och så lovade han att om vi kör så här regelbundet som vi gjort nu i några veckor, i 3 månader, så kommer jag nog att märka skillnad.
Det hoppas jag verkligen, annars verkar det ju rätt meningslöst. ;)

I helgen hade jag planerat in åtminstone ett stavgångspass, men jag borde kunnat räkna ut redan innan att det inte skulle bli av. Tillbringade lördagen med mina föräldrar som var på besök, på stan. Och på kvällen var jag på fest med trevliga människor som bjöd på rom. Så av någon anledning var jag lite trött i söndags och hade inte den minsta lust att trava upp och ner i en slalombacke.
Får se om jag kan få till något sån´t pass i julhelgen istället. Borde gå. Lillebror ska väl inte va så svårövertalad...
 


Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag har planerat in ett stavgångspass på självaste julaftons förmiddag...förhoppningsvis hela fam Häggblom ;) Ska ni kanske hänga på????

2006-12-19 @ 18:59:17
Postat av: Babsan

Fy fan sicken bra idé.
Funderade ju på att kolla med dig, för jag vet ju att ni också alltid tränar på julafton :)

2006-12-20 @ 15:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback