Träning torsdag

I onsdags var planen att springa en sväng, men så blev det inte. Jag var uppe på A6 och försökte hitta lite julklappar istället, men det gick så där. Lillebror var den enda jag hittade nå´t till. (Nyfiken nu...? ;))
Men igår så var det dags för ett pass på gymet igen iallafall. Det är betydligt lättare att gå och träna om man inte behöver göra det själv.
Så igår körde vi 3 övningar rygg, 2 övningar biceps och en övning mage. Och rodd som uppvärmning.
Kändes fint. Efter att ha blivit tjatad på x antal gånger så tog jag igår med mig mina "straps" som tydligen ska hjälpa mig att lyfta tyngre vikter. Jag orkar inte lyfta så tungt utan att det känns som att jag ska tappa vikterna, är ju lite svag i händerna. De här remmarna skulle hjälpa mig påstod PT:n. Men jag vet i tusan. Kanske att de hjälpte lite när vi körde ländryggen. Men jag tyckte mest att de var stela och stora och jag fick värsta valkarna i händerna istället. Men jag kanske vänjer mig.
Idag var planen att springa en runda, men jag vet inte. Kanske skulle kolla efter julklappar istället. Fick ett tips om vad jag kunde köpa till mormor tidigare idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback