Ärtig

Idag kallade en kollega mig för ärtig och en annan sa att jag var stilig. Två komplimanger på samma dag.
Undra om man ska tolka det som att jag ser sunkig ut i vanliga fall, eller om jag bara ska ta det som en komplimang... ;)

Ärtig_2

Tur iallafall att man har några trevliga kollegor när en del andra är sååå tråkiga. Hade ett möte idag som var så totalt ointressant. Och istället för att fokusera på det vi skulle svävade vissa ut på andra, personliga områden. Och jag orkade bara inte lyssna. Satt mest och funderade på hur i hela friden jag kunnat hamna i det där sällskapet.

Men nu är det fredag. Och jag ska inte göra ett skit i helgen. Mer än att träna och möjligtvis städa lite. För det behövs...
Och titta på Ice Age och Shrek. För enligt två kollegor bara MÅSTE jag se dem.

Kommentarer
Postat av: Hellborg

Så du är en bloggare, det har du aldrig nämt. Kutade tidigare på kvällen, lite tristare när det är mörkt, vad tycker du om löpträning i mörker? I dagens NLT kunde man se att B Tellner, BÅ Olsson och Häcken varit i Gambia och kollat in en skola som Ljungsbacken sponsrar.
Trevlig helg Babsan!

2006-11-10 @ 20:37:39
Postat av: Babsan

Hellborg> Nä men, hej på dig! En kändis som har hittat hit.
Jag gillar när det blir så mörkt att man måste harva runt på elljusspåren. Jag vill springa EN lång runda. Men förhoppningsvis kommer det snö snart istället så kan man åka skidor istället för att springa.
Så de gamla stofilerna är fortfarande fit for fight...? ;)
Ha det!

2006-11-14 @ 11:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback