Förvirrad

Var ute och sprang en sväng igår. Den första lite längre rundan på ganska länge. 3 varv på 4km-slingan vid Hallbystugan. Benen kändes som betongklumpar och i varje uppförsbacke kändes det som jag stod still.
När jag kom hem tittade jag på Ugly Betty och sen hade jag tänkt se Grey's Anatomy. Såg väl kanske halva, sen somnade jag in framför tv:n. Efter en stund vaknade jag till och trodde att det var morgon. Eftersom jag var skittrött tänkte jag antagligen snooza lite, så jag ställde mobilen som låg intill mig på 06:55. Jättebra tid med tanke på att jag då har 5 minuter på mig innan bilen till jobbet avgår...
00:10 vaknade jag igen och insåg att det inte alls var morgon utan mitt i natten. Så då flyttade jag mig till sängen och ställde om klockan på 06:00 istället.
Antingen blev jag väldigt trött av löpturen, eller så är jag bara förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback