Hej mitt vinterland...

Den här gången var det sant, det blev snöoväder precis som tidningarna skrev om igår.
Underbart tycker jag, men det verkar som att jag är ganska ensam om det. Har hittills idag inte hört en enda som sagt något positivt om den härliga snön.
Men det kan kanske bero på att de inte fått på sina vinterdäck än, som jag fick igår. Är väldigt nöjd att de faktiskt åkte på igår, för på väg till ut till jobbet såg vi många som hade vissa problem att ta sig fram på de snöiga, isiga vägarna.
Tur att man är fröken duktig... ;)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja, vilken tur att DU la på vinterdäcken igår... =)

2006-11-01 @ 13:10:52
Postat av: Babsan

Nu ska du inte vara sån...

2006-11-01 @ 16:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback