Nattorientering

Ikväll blir det nattorientering. Funderade in i det sista på om jag skulle vara med, men så tryckte jag på "anmäla-sig-knappen" och nu får jag stå mitt kast om jag inte vill betala anmälningsavgiften själv. Och det vill jag ju inte.
Det är distriktets natt-serie som startar ikväll - Skaraborg by night - och eftersom den ikväll går av stapeln i Tidaholm så tänkte jag passa på att springa. Det är ju inte så långt till Tidaholm från jobbet liksom.
Och det är ju alltid kul att orientera lite, även om jag blir skitnervös varje gång det är dags för nattorientering. När jag står på startlinjen undrar jag alltid vad fan jag håller på med...
Men när man väl kommer ut i skogen släpper det.
Ikväll är det dessutom gemensam start så jag borde inte springa vilse.

Värmde upp lite igår genom att springa några varv vid Hallbystugan. Hoppas dock att jag känner mig piggare idag, för igår gick det inte fort kan jag lova. Vi, jag och PT-vännen, bara môsade oss runt i spåren. Men det var skönt få lite luft och att prata av sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback