Skit på TV

Idag såg det ut att bli en underbar vinterdag. När vi satt i bilen ut till jobbet så var det klarblå himmel, snö på marken och typ -8°C. Men redan nu har det kommit in stora mörka moln för solen. Tråkigt.
Men det är mysigt med lite snö på marken.
Igår hade jag tänkt springa en sväng i kylan, men jag orkade bara inte. Jag var så himla trött och allmänt less på tillvaron att jag åkte och köpte godis och mjuka skånepepparkakor och bänkade mig framför tv:n istället.
Pepparkakorna var grymt goda men tv:n var en besvikelse.
Först ut var Bonde söker fru. Lite halvroligt eftersom en av bönderna är från mina hemtrakter, men ändå lite småpinsamt. Klockan nio var det dags för säsongspremiär av OC.
Det var inte mycket att ha. Det händer inget nytt, det är samma historia om och om igen, det är bara personerna som byts ut emellanåt.

Ikväll är det favoritprogrammet Timeout. Det kan man alltid lita på.
Fast ikväll blir det inget godis. Men träning får det allt bli. Undrar om det är någon tapper själ som gjort skidspår någonstans än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback