träning x 2

Det blev väldigt dåligt med träning i helgen, eftersom jag inte var hemma, och i måndags blev det ju inte heller nå´t, men igår fick jag till det. 2 gånger. Löpning på morgonen och gymet på kvällen.

När jag efter många om och men kom till gymet igår kväll var jag dessutom jävligt irriterad, så jag tror att jag tog i lite extra i ren ilska. Så efteråt var jag helt slut i armarna. Och på mycket bättre humör.
Tänk vad lite träning kan göra.

Bröst, axel, mage och triceps stod på programmet igår, och med tanke på hur mör jag var i triceps igår kväll så hoppas jag att den personlige tränaren snart ska vad nöjd med min hästsko... ;)

Ikväll blir det vila, för ikväll är det filmtime.

Kommentarer
Postat av: M

Det var inte meningen att reta upp dig innan träningen, men det var ju bra att det gjorde nytta! Kan göra om det om du vill. ;)

2006-11-08 @ 09:57:52
Postat av: Babsan

Gör helst inte det, tack.

2006-11-08 @ 10:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback