Min idol

Spanade in min idol, Anders Södergrens, hemsida tidigare idag.
Fan vad han tränar.
I sitt senaste inlägg beskriver han sin "Helvetes uke" som Thomas Alsgaard planerat. 4 dagar i rad med 3 träningspass om dagen, och sen 2 dagar till med 2 pass om dagen.
Shit! säger jag.
Hoppas verkligen att det kommer gå bra för honom i vinter. Jag håller alla tummar jag har. Jag menar, en idol som tränas av en annan gammal idol. Klart man har stora förhoppningar ;)

Och jag blev skitsugen på att träna själv när jag satt där och läste.
Funderar allvarligt på om jag inte ska ta och plocka fram rullskidorna i helgen. Och anmäla mig till tjejvasan när nästa lön kommer.

Ja, det är ju faktiskt inte så mycket att tvivla på. Jag vet ju att jag vill tävla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback