Tant

Jaha, då var jag 30år då alltså. Tant. På riktigt.
Kände några åderbrock på benen imorse, och när jag stod i bara mässingen framför spegeln tidigare hittade jag ett gäng celluliter. Annars känns det ungefär som igår... ;)

Imorr´n ska födelsedagen firas med ordentligt baluns. Har varit i bygdegården idag och kollat så att det gick att koppla ihop högtalare, förstärkare och dator. Helt oväntat fixade vi två, virriga brudar det helt själva. Utan att blanda in några karlar.

Tyvärr hände en väldigt tråkig sak igår som gör att jag inte jättesugen på att festa.
Igår fick min farfar en stroke och nu vet vi egentligen inte hur det går. Men han lever ju fortfarande och därför får det bli en födelsedagsfest. Har väldigt svårt att tro att han skulle misstycka.
Men jag hoppas att han repar sig, min lille farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback