Vill ha

När jag fyllde år fick jag lite pengar och lite presentkort och så, så igår tänkte jag att jag skulle ge mig ut på jakt efter en ny vinterjacka.
I plånboken ligger en rabattkupong från H&M, som innebär 20% rabatt på en jacka, så jag började med ett besök där.
Provade varenda jacka som såg någorlunda snygg ut, men jag fastnade inte riktigt för någon.

Eftersom jag fick presentkort på MQ i födelsedagspresent så fortsatte jag min jakt just där.
Och det var då det sket sig.
Jag föll handlöst för en jacka som är alldeles för dyr för mig.
Jag provade även här alla jackor som såg anständiga ut men ingen föll mig riktigt i smaken.
Sen gjorde jag det fatala misstaget att prova en jacka från Peak Performance.
Jag borde ha lärt mig, det har ju hänt förr...

Jag tyckte inte att den såg så mycket ut för världen där den hängde på sin galge, men så fort jag fick på mig den var jag fast.
Den satt perfekt, var lagom lång och den var så där härligt mjuk och len.
Dessutom blev jag skitsnygg i den.

Så här ser den ut, fast "min" är grå.

Jacka


Jag har dock inte köpt den. Än. Man kan väl lätt säga att presentkortet inte riktigt räckte till...


Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg jacka :) Köp en triss då...

2006-09-22 @ 14:29:25
Postat av: Babsan

Jag tycker själv inte att den ser så snygg ut, men den var såååå fin när den satt på mig. Så mysig.
Så jag lyder din uppmaning och köper en triss ikväll helt enkelt. Wish me luck! :)

2006-09-22 @ 14:49:59
Postat av: Sara

Jag håller tummarna :D

2006-09-22 @ 16:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback