Blåögd

Nog för att jag har blå ögon, men antagligen är jag blåögd på mer än ett sätt.
Jag har ju fått så´na gigantiska påsar under ögonen och häromdan slog jag till och köpte en ögonkräm i en trevlig liten nätbutik. Igår kom den. Självklart testade jag den igår kväll, men inte fan var påsarna mindre imorse. Det kan vara så att jag behöver ge den några dagar innan jag ser något resultat, men antagligen har jag blivit lurad. Igen.

ogonkram

Samtidigt som jag köpte ögonkrämen passade jag på att köpa någon typ av läppglans (lip injection heter den för att vara exakt) som ska göra att läpparna ser extra fylliga ut. På förpackningen står det att "den kan ge en kittlande känsla på läpparna i upp till 5 min".
Tjena, säger jag. Fy tusan, vad det sved!!
Jag testade så klart min nya lip injection så fort jag kom hem med mitt paket men det sved så mycket att jag var tvungen att tvätta av det efter 3 minuter.
Shit, det får allt vara ett riktigt speciellt tillfälle om jag ska sätta på mig den där frätande läppglansen igen.

lappglans

Dags att ta helg och åka hemåt Västergötland.

Hoppas det blir så varmt som de har lovat. Bikinin är nedpackad iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback