Boll

Igår, efter en glass och en rekogniseringsrunda på A6, fick jag äntligen låna en pump så att jag kunde få min pilatesboll fylld med luft. Det var ju kanske bara ett år sedan jag köpte den, så nu tyckte jag att den legat till sig tillräckligt.

boll

För några dagar sedan fick jag dessutom ett nytt nummer av tidningen Fitness Magazine, som mina föräldrar så snällt gett mig en prenumeration på - kanon! - och i den fanns en massa övningar att göra på bollen. Dock var det lättare sagt än gjort kan jag meddela. Jag såg antagligen inte särskilt proffsig ut, men va fan, övning ger färdighet. Jag ska nog få in tekniken så att jag kan glida fram med ett sexpack på magen i sommar :)

Kommentarer
Postat av: Carre

Hej,

såg du övningarna på "redaktionssidan" i tidningen, de var snäppet värre;-)

2007-04-25 @ 11:34:40
Postat av: Babsan

De missade jag, men då har jag ju nå´t nytt att öva på ikväll då... :)

2007-04-25 @ 15:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback