Påsklov

Äntligen är det dags för påsklov. Eller lov och lov. Nuförtiden har man ju inte påsklov, men jag är iallafall ledig från jobbet i 4,5 dagar. Ska bli riktigt skönt. Jag hoppas det fina vädret håller i sig över påskhelgen så att jag kan njuta av solen från någon plats i lä bakom föräldrarnas hus. Eller ta en promenad på Kinnekulle. Och få åtminstone lite sovmorgon någon dag.
På lördag och måndag lär det väl inte bli någon längre sovmorgon med tanke på att det är orientering då, men man får ju prioritera. Orientering är ju ändå orientering. Ikväll är det säsongspremiär för mig i Skara. Ska blir roligt även om jag börjar bli lite nervös faktiskt, och även om det är nattorientering. Jag hoppas lampan är ordentligt laddad den här gången.

Jag hoppas även att ryktet jag hört, att det finns en STOR låda med dragéägg på ICA, är sant. För isåfall ska jag bunkra. De är ju så söta och goda :)

Glad Påsk!


Kommentarer
Postat av: Blurrygirl

Hittade du några ägg? Jag har inte varit i Götene på länge, annars kunde det varit jag som hunnit bunkra innan, ifall det var slut ha ha ha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback