Sen kväll för tjejer

Häromkvällen var jag på en tillställning på Nybergs bil i Jönköping som kallades "Sen kväll för tjejer".
700 tjejer, tanter, brudar och flickor under samma tak. Verkligen inte min grej. Känner mig helt felplacerad på sådana tillställningar och jag kommer på mig själv med att bara stå och glo på de andra tjejerna. Trots det blev det en väldigt trevlig kväll.
Det var utställning med smink, blommor, klockor, smycken, godis, bilar, hudvård, barnkläder, resor, träning mm, tipspromenad med utlottning av fina priser, modevisning och dans och trolleri med Tobbe Trollkarl.

Vissa brudar fyndade ordentligt, men det enda jag hittade var lite barnkläder från Bom Bom (jag som inte ens nästan har barn...). T ex den här tjusiga älg-t-shirten :)

tshirt
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig.
Tallen

2007-05-27 @ 00:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback