Äntligen...

...som Gert Fylking skulle säga.
Äntligen har jag lämnat min lägenhet i Jönköping. Har varit där hela kvällarna både tisdag och onsdag och städat och igår var det besiktning och avlämning av nycklar. Riktigt skönt. Så nu kan jag koncentrera mig på mitt lilla hus istället. Och det behövs kan jag lova. Känns som att det aldrig kommer bli färdigt. För tillfället ser hela huset ut som ett bombnedslag, och jag har inte ens hunnit packa upp mina väskor efter BAMM. Det får bli kvällens uppgift. Och så ska jag montera ihop min nya
sängstomme också. Om nu ingenjör Gustafsson fixar det... :)

Kommentarer
Postat av: Blurrygirl

Schysst snygg säng!Hoppas madrassen är skön :)

Postat av: Anonym

Klart du fixar sängstommen... ;)
Jättefin är den...du kommer sova som en liten prinsessa i den...ungefär som i "Björkis"...jo men visst va

2007-08-31 @ 13:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback