Bildbevis

Nu börjar semestern närma sig sitt slut. Bara tre dagar kvar, sen är det dags att styra kosan mot Hultet igen.
Eftersom det har varit dåligt med uppdateringar här så kommer här en snabbgenomgång av vad som hänt under semestern. Tyvärr hittar jag inte sladden till min kamera så jag kan inte ladda över bilderna till datorn just nu, men jag har ju en mobil med kamera också...

Vad har hänt:
1. Jag har fått bredband. Mycket trevligt.
2. Jag har fått ett nytt fast telefonabonnemang. Känns vuxet.
3. Jag har rivit ut det gamla köket. Dock inte satt in det nya, som var planen under semestern. Men jag har iallafall fått det nya levererat.

  

4. Rivit ut plast-och heltäckningsmattorna i alla rum och slipat och målat golvet i sovrummet.



5. Satt upp hammocken och suttit i den så mycket jag bara orkat. Och under tiden njutit av de underbart snygga dynorna

 

6. Köpt en ny buff.



7. Druckit minttu med mamma och pappa i husvagnen.



8. Sprungit O-ringen i Mjölby och anmält mig till nästa års O-ringen i Sälen. Fick då detta "ovärdeliga" pannband. Ska vårda det ömt.



9. Druckit minttu i glada vänners lag i Lidköping.

  

10. Köpt en ny bikini. Men för att inte skrämma känsliga läsare utgår bildbeviset för den här punkten.

11. Och sist men inte minst. Jag har fått en ny sängkamrat :)


Kommentarer
Postat av: Magnus

En hel del som hunnits med på bara några korta veckor, eller hur? Snart får till och med jag vara ledig...

2007-08-03 @ 13:35:38
Postat av: Hellborg

Shit, har jag missat en röjarskiva i Lidk igen. Hoppas på ngn slags repris i höst. Saknar mina klasskamrater.

2007-08-04 @ 23:27:29
Postat av: Babsan

Hellborg>> Du har verkligen missat en röjarskiva. Det är alltid bra drag när orienterarna är i farten. Men hav förtröstan, klart vi ska köra en ny röjarskiva inom kort. Eller iallafall när du kommit hem efter nästa tripp.

2007-08-06 @ 09:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback