Det börjar dra ihop sig

Nu är det inte många dagar kvar tills det bär iväg upp till Björkliden.
Jag har inte riktigt fokuserat på det den senaste tiden, men igår la jag ner allt som har med huset att göra för att koncentrera mig på allt som ska göras innan torsdag morgon, då vi drar iväg.

Igår provpackade jag ryggsäcken, och jag kan inte för mitt liv förstå vad vi hade med oss i väskorna för två år sedan när vi sprang FEM, för nu blev den inte ens full. Men det är ju bara bra. Det kommer nog bli tillräckligt tungt ändå.

Helgens matranson


Har börjat ladda med kolhydrater nu också. Magen tycker det är så där. Så som den har reagerat på bara en liten flaska sportdryck, så är frågan om Kicki kommer överleva den där hotellnatten ihop med mig innan tävlingen...
Men om jag känner henne rätt så lär hon väl hämnas om jag blir för jävlig :)

Kollade in väderprognosen för Abisko tidigare idag, och det ser väl rätt hyggligt ut tycker jag. Temperaturen får gärna stiga några grader till, men det viktigaste är ju att det inte blir regn. Eller snö...


Kommentarer
Postat av: Kicki

Min mage är helstörd...luktar inte hallon precis så det är lugnt kompis...ut med det bara, jag står ut ;)

2007-08-21 @ 20:37:25
Postat av: Jordgubben

Ni kanske kan höra med P4 om de kan sponsra med två kolfilter(å trôka åp där bak), så kan ni sôva gôtt sen!

2007-08-21 @ 23:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback