Försmak

Igår var jag i Skövde för att få en liten försmak av vad som komma skall. Självklart kan man inte jämföra Billingebacken med Norrlandsfjällen, men det är åtminstone den största backen inom en 5 mils radie.
Gött var det iallafall att få några vändor i backen med ryggsäcken. Dessutom hade jag ypperligt trevligt sällskap, och det är ju aldrig fel.

Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag och Kicki åker upp till Björkliden och vårt lilla äventyr där. Ser fram emot det SÅ mycket. Ska bara försöka vända alla negativa tankar som rör sig i mitt huvud tills dess.
Jämför hela tiden min träningsdos med Kickis och jag känner mig riktigt kass efter de flesta träningspass jag genomför i sällskap med andra. Känns som att jag kommer sinka oss fullständigt när jag tar slut efter halva första dan eller nåt. Jag vet att det är en lagtävling och att Kicki inte kan tävla utan mig, men ändå.
Måste tänka positivt. Undrar bara hur det ska gå till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback