Höna

En dag kvar. EN. Sen åker vi. 06:35 kommer taxin och hämtar upp mig imorr´n bitti. Och nu börjar jag bli nervös. Försökte packa igår, men det gick så där. Fattar inte att det alltid ska vara så svårt att packa. Jag behöver ju egentligen bara ha med mig det jag ska springa i, men det hjälper inte. Jag springer runt om en yr höna iallafall. Börjar med en sak i ett rum, kommer på en annan sak och springer ner i källaren och fixar det. Sen ringer telefonen och jag får springa runt och leta efter den. Jag blir helt förvirrad när det är dags att packa. Varje gång. Oavsett om jag ska åka på en veckas semester, åka hem till föräldrarna en helg eller åka på tävling i Björkliden.
Det hade varit så skönt att ha allt fixat igår. Ikväll blir det ändå körigt. Lilla Barbro ska skjutsas iväg till pensionat :)

    
Jag kan inte hjälpa det, jag tycker hon är så himla söt. Fast hon bara är en liten kanin...

Kommentarer
Postat av: Carre

Men hon är ju sötast, det är dom ju, de små liven. Ja, de stora också.

2007-08-22 @ 17:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback