Lite av varje

Idag är jag tydligen dagens kändis. Jag har fått rapport om att en bild på mig idag syns i den internationella storblaskan Götene tidningen. Vad det är för bild och varför har jag dock ingen aning om. Antagligen har jag gjort nåt pinsamt. Som att springa O-ringen med ett inte alltför bra resultat :)

Igår var jag hos frissan. Så nu ser jag ut ungefär så här.



Jag är verkligen fotogenique. I morse låg inte håret riktigt lika prydligt, men jag fick till det rätt bra till slut.



När jag har tvättat håret nästa gång hyser jag dock inget hopp om att det kommer se prydligt ut alls längre.

Ikväll ska jag träna lite. Blir nog en liten runda inne i Hjo. Går snabbast. Och jag hade även tänkt måla taket i mitt vardagsrum. Får se om jag hinner med det. Har märkt att jag blivit en grym tidsoptimist och efter att man har tränat, duschat och lagat mat så brukar klockan vara rätt mycket. Men men...

I morse när jag körde till jobbet såg jag en liten räv i vägkanten. Så himla söt. Inte ofta man ser rävar. När jag var yngre och var ute och gick med mina föräldrar så kunde de helt plötslig säga "här har det gått en räv". Och jag fattade aldrig vad det var för doft de kände.
I samma ögonblick som den lilla räven dök upp idag försvann gruset i ögonen och jag sken upp som en sol. Tänk vad ett litet djur kan göra.
Fast det klart, jag kanske inte har ett riktigt normalt förhållande till djur... 



Även om jag åker förbi två stora inhägnader med hjortar varje dag så blir jag lika glad varje dag när jag ser alla djuren som går där och betar. Djur är så fina.
Det är nästan så att jag tycker kackerlackorna (som jag trodde var vanliga skalbaggar) som bor i min källardörr är fina... :)

Kommentarer
Postat av: Blurrygirl

Riktigt snyggt blev det! Fast det klart, du var ju snygg innan med. Jag är grymt sugen på att bleka mitt hår. Lite sjukt kanske, med det temat verkar ju passa mig nu för tiden. Varje gång jag klipper mig frågar jag min frisör om hon skulle kunna tänkas följa m mig hem o sedan bara finnas där för att fixa mig i håret när helst jag vill och behöver. Vid varje förfrågan har hon avböjt. Puss

Postat av: Christian

Sketa snyggt. Nu har du bevis på att du passar även i kort hår. Själv har jag massor av bevis för att jag inte passar i långt hår, kort hår och rakat.
Det bästa med att gå till frisören är att få håret tvättat. Det är en helt annan upplevelse än när man som liten knodd fick kämpa för att inte få schampo i ögonen när mamma helt utan känsla tvättade håret. Nu är det en sensuell smekning i frisörsstolen. Man borde klippa sig oftare.

2007-08-15 @ 14:17:42
URL: http://snowracer.se
Postat av: Babsan

Blurrygirl>> Snygg och snyggt. Kollegan sa att jag såg mer mogen ut... ;)
Jag frågade också min frisör igår om hon kunde komma hem till mig varje morgon och fixa håret. Men hon ignorerade frågan.

2007-08-15 @ 14:41:17
Postat av: Kicki

Du och dina kommentarer tjejen...jag skratta mej nästan harmynt av ditt uttryck om kackerlackorna...hahahhaha

2007-08-15 @ 21:56:41
Postat av: Babsan

Kicki>> Haha! Skratta du. Nästa söndag suckar du nog mest åt mig... :)

2007-08-16 @ 09:23:31
Postat av: Magnus

Tok-snygg. Som alltid. Vad annat kan man säga?!

2007-08-17 @ 13:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback