Panik

Alltså, allvarligt talat. Nu är det bara två veckor och en dag kvar innan jag och Kicki åker upp till Björkliden för att springa BAMM. Hur tusan ska jag hinna ikapp Kickis form tills dess? Eller hur ska jag komma i hygglig form överhuvudtaget tills dess? Herregud!!
Blev lite panikslagen när jag tänkte på det innan, men då tittade jag på bilder från årets upplaga av Icebug24, och blev istället riktigt sugen på att få springa bland bergen. Sugen på att stå på en bergstopp och titta ut över vidderna och inse att nästa kontroll sitter på den ännu högre bergstoppen 2 kilometer bort ;)

Ska bli så himla roligt att springa fjällmarathon igen. Men ändå, hur tusan ska jag orka hänga på Kicki? Hon kommer ju få bära mig...



Kommentarer
Postat av: Kicki

Här ska minsann inte bäras...hallå? hur i hela världen skulle det gå till? Vi skulle ju skratta som aldrig förr antagligen...hahaha. Jag ser det framför mej...hahaha

2007-08-07 @ 15:51:13
Postat av: Babsan

Kicki>> Ja, men det är ju meningen att vi ska ha roligt...
Nä, bära mig kanske är att ta i. Men du kanske kan få bära min ryggsäck...

2007-08-08 @ 10:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback