Tillbaka i verkligheten

Första dagen  på jobbet. Man kan tycka att man borde vara pigg och alert efter tre veckors semester, men jag är aptrött idag.
Det kan bero på att jag inte ville gå och lägga mig igår. För går man och lägger sig går tiden alldeles för fort och man måste snart gå upp. Ville liksom krama ur det allra sista ur semestern. Ikväll får jag nog krypa ner i sängen lite tidigare. Ska bara grunda lite inför tapetseringen av köket först. Om jag nu lyckas lura ut hur den där fusk-pappen jag köpt för att täcka väggarna med funkar. Men va fan, det kan väl inte vara så svårt.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Lycka till med pappandet!

2007-08-06 @ 14:38:01
Postat av: Babsan

Magnus>> Tack du. Det gick rätt okej. Blev lite förbannad med jämna mellanrum (helt oväntat) men efter att ha spacklat lite imorse så tror jag det ska gå fint att smälla upp lite tapet.

2007-08-07 @ 11:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback