Tisdagsträning

Igår tog jag en sväng med ryggsäcken i skogen bakom jobbet. Kändes faktiskt ganska okej. Men det klart, jämför man med hur det kändes i söndags på Hjobygdens tävling, så lär det mesta kännas okej. Men iallafall, jag sprang i 15 minuter till området med alla backar, sprang i backarna i 20 minuter och sen sprang jag tillbaka till bilen i 15 minuter. Hade gärna varit ute lite längre, men väggarna i köket väntade på att bli tapetserade, så det hanns inte med.

Hela kvällen spenderades sen med att försöka hänga upp vita tapeter på två av köksväggarna. Tack för hjälpen förresten (både med datorn och väggarna). Den tredje väggen ska ha en vit tapet med rött mönster, men den hann vi inte med innan jag var tvungen att krypa till kojs. Så det får bli en annan dag.



Idag när jag kommer hem från jobbet kan det vara så himla lyxigt att golvet i köket ligger på plats.

Gud, vad det ska bli roligt när hela köket är på plats. Inbillar mig att det kommer blir riktigt fint.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Å jädrar va det kommer lagas mycket god mat oxå ;) Det ser man fram emot:)

2007-08-08 @ 12:42:24
Postat av: Magnus

Hjälp eller stjälp... Det är frågan. De kanske inte sitter kvar när du kommer hem idag. Eller så ser du hur illa det gick när du ser det i dagsljus.

2007-08-08 @ 14:50:20
Postat av: Blurrygirl

Och många cocktail-partyn i trädgården...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback