Den som väntar på nåt gott...

Men Hellborg, menar du att jag inte får några skvallerrapporteringar om jag inte skriver här?? Herregud, då får jag ta mig i kragen :)
Fast jag vet inte vad jag ska skriva om, jag har idétorka.
För hur intressant är det egentligen att läsa om att jag var och tränade igår?
Det var jag iallafall. Jag var på Billingen i Skövde på löpskola för Harri någonting, tillsammans med 60 andra. Finns tydligen många orienterare som vill lära sig löpa ;)
Jag förväntade mig inte alls att vi skulle köra något hårt pass eftersom det var så många där, och många låg på så olika nivå, men jag var helt ute och cyklade. Det blev ett ordentligt intervallpass och jag tog helt slut. Fick däng av en Hjobo på 50-55 bast. Tror minsann jag får tjuvträna lite mellan gångerna så jag tar honom nästa gång.

Annars händer inte mycket. Köket är kaklat och jag väntar på att elektrikern som hjälpte mig att byta ledningar efter att jag borrat sönder de gamla ska komma tillbaka eftersom elen beter sig väldigt märkligt i huset efter bytet, men det verkar inte som att det är ett högprioriterat jobb hos Hjo Energi direkt, så jag får väl leva utan elluttag i köket ett tag till. Det blir lite mörkt, men det finns ju levande ljus.

Imorgon är det julfest med jobbet och det kan nog bli en trevlig tillställning. Det brukar vara livat och jag ser inget i min spåkula som tyder på något annat i år. Förfest är fixad och spriten står på kylning. Ska bara stryka en klänning och tona håret, sen är jag fit for fight! :)
Och så ska jag försöka fixa skjuts till jobbet imorgon så att jag inte behöver lämna bilen på jobbet över helgen. Någon Hjobo som ska förbi Fagerhult imorgon bitti vid 7-snåret?

Så, då kan du klämma fram vilka som ska bli föräldrar i vår, Hellborg!!


Kommentarer
Postat av: Carre

Ingen berättar något för mig, va fan???? Ska skicka ett arg mail till dig Hellborg nu på stört.

2007-12-06 @ 11:43:14
Postat av: Carre

Nu vet jag också, ha ha!!!

2007-12-06 @ 12:18:48
Postat av: Mer blurry än någonsin

Jag vet fortfarande inte. Jag ska fiska info i england.

Postat av: Carre

Nu vet sara också.

2007-12-13 @ 15:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback