Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Innan någon annan påpekar det (t ex en bonne från Skara eller liknande ;)) så säger jag det själv.
Jag är kass. Jag är slut som nattorienterare.
Fick spö av brorsan med 7 minuter och jag kom bara 4:a i min klass. Det går utför.
Tyckte inte att gårdagens deltävling i Skaraborg by night var nå't vidare rolig. Det var mest risigt och blött.
Det roligaste på banan var egentligen när jag skulle hoppa över ett stort, djupt dike, och insåg ganska snart att jag inte skulle kunna ta mig över torrskodd. Jag tog sats och kom nästan över, landade i lite sump på "andra" sidan, och trodde jag klarat mig. Då fick jag bakvikt (det är bevisat ännu en gång att jag är lite baktung...), tappade balansen och plumsade i hela jag. Men vissa människor betalar ju dyra pengar för ett lerbad, så vem är jag att klaga... :)

Kommentarer
Postat av: lillebror

jag får ju säga att det gick ju lite lättare än jag tänkt mig:-)

2007-12-12 @ 22:05:51
Postat av: Babsan

Håll käften! :)

2007-12-13 @ 11:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback