Påhopp

Fan vad trött jag blir när jag för en gångs skull säger emot en karl på jobbet, och får motkommentaren "jasså, är det den veckan nu..." och ett stort hånflin i ansiktet.
VILKEN JÄVLA VECKA?!
Och när man ställer just den frågan tillbaka, så vågar inte vederbörande säga vad det är han menar, för ordet mens är tydligen lite läskigt.

Men nej, jag har inte mens. Och nej, det är inte veckan före mens heller för den delen.
Jag är bara trött på att de kör med mig för att jag är en liten, försynt tjej.

Kommentarer
Postat av: Christian

Jag säger som Grynet gjorde när hon for runt som ett rosa yrväder i tv-rutan;

- Ta ingen skit.

De män som slänger ur sig en sådan kommentar, får nog räknas som smått patetiska och väldigt osäkra. Och rädda för starka tjejer.

Hugg tillbaka. Ta ingen skit. Skräm dom lite.

Postat av: Carre

Har nog aldrig tänkt på dig som lite och försynt.

2007-12-07 @ 10:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback