Grymma brudar

Jag har inte läst tidningarna än idag, men jag gissar på att det står "Snökaos" som huvudrubrik, för idag vräker snön ner. 
Om nu inte Anjas VM-guld igår överskuggar allt väder.
På tal om Anja så måste jag erkänna att jag är impad. Jag vet inte hur många gånger under säsongen som jag har sagt "hon är slut". För alla tar ju slut någon gång och när man inte lyckas en enda gång innan VM och skyller på både det ena och det andra så kan man ju undra.
Men igår blev jag imponerad. Hon har helt klart en otrolig vinnarskalle. När det väl gäller, då är hon grym.
Så nu är det bara att hålla tummarna inför resten av tävlingarna.
Fast idag ska jag först och främst hålla tummarna för en av mina favoriter, Anna-Carin Olofsson, som ska ta sin tredje medalj i Italien idag. Heja, heja!

Kommentarer
Postat av: Hellborg

Verkar som dina tummar gjorde susen, A&CO körde skiten ur dom! Anja, vad som än händer vet HON att hon kan vinna, grymt imponerande vinnarskalle! Igår körde jag årets första löppass, -6,5 å motvind till viss del, långfillingar med (eller utan) resår som åkt på solsemester...scheise. Pått igen på måndag!

2007-02-08 @ 23:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback