Tillbaka

Tillbaka på jobbet. Har varit sjuk i 3 dagar men idag är huvudvärken så gott som borta. Gôtt!
Så nu sitter jag här och försöker följa farsgubben, som åker kortvasan, via vasaloppets hemsida. Än så länge åker han så snön yr runt honom. Han gillar ju att tävla (tror eventuellt det är från honom jag fått den genen), så jag gissar att han är ute efter att slå övriga Klyftamoare.
Själv har jag lagt ner alla tankar på att åka både tjejvasan och öppet spår i år. Har åkt alldeles för lite skidor den här säsongen, och förra veckan när jag var på skidsemester kände jag mig inte helt kurant heller. Så det får bli nästa år istället.

Istället ser jag nu fram emot sommaren. Min kära vän Kicki har ju lovat mig att hon vill springa någon rolig bergsmara eller liknande med mig, och gud så glad jag är över det, så nu ska vi bara bestämma vilken tävling vi ska springa.
Vad jag vet finns det två som kan vara aktuella -
BAMM och Icebug24 - frågan är vilken vi ska välja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback