Aj!

Har inte varit på humör för att skriva nå´t här på ett tag och när jag funderar på vad jag ska skriva så står det helt still i huvudet.

Skulle kunna gnälla lite, för jag har fått så förbannat ont i vänster skulderblad. Blir tokig snart. Försöker tänka på hur jag sitter här framför datorn men det oftast inte lång stund innan jag kommer på mig själv med att ha hasat ned på stolen igen.
Ska massera in det onda med tigerbalsam ikväll innan jag går till gymet, så kommer jag åtminstone lukta gott ;)
Och jag hoppas att det inte gör ont att träna, men enligt chefen är det bröst och triceps som gäller idag, så det ska nog gå bra.

I helgen var jag hemma i Götene och tränade lite. Stavgång med lillebror i lördags förmiddag, sammanlagt 90min, och i söndags var det träning med klubben på Kinnekulle, också det i 90min.
Det var riktigt gôtt att få springa ett långpass med ett helt gäng andra träningsglada vänner, det är ju liksom inte varje dag det händer. Och det är ju så mycket lättare och roligare att träna om man är många.
Och så fick jag ju skvallra lite med Lilla K, om än bara lite. 
(Tack kära du, alltid lika roligt att se dig.)
Trött blev jag också. Kände mig pigg hela rundan ända tills det var dags att ta sig den sista biten upp till toppen, och bilen, då tog alla krafter slut. Mjölksyran pumpade i låren och jag kände mig så uttorkad att jag såg oaser framför mig. Eller kanske inte riktigt. Men törstig var jag iallafall. Drack vatten som en kamel hela dagen sen :)

Kommentarer
Postat av: lilla k ;)

Du är en underbar vän och ALLTID lika roligt att få träna med dej. Snart igen hoppas jag? Hoppas allt är bra me dej för övrigt, tänker mkt på dej. Kram kram och en kram till

2007-01-08 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback