Måndagsträning

PT:n är nu tillbaka efter sin resa till Kina så igår var det dags för ett "riktigt" gympass igen. Är inte han med så mesar jag nämligen lite, men igår var han med så nu blev det ordentligt gjort.
Bänkpress så klart (eftersom PT:n är chef) och en bröstövning till, två axelövningar och två tricepsövningar är facit efter gårdagens träning.
Och som tur var gjorde det inte ont i skulderbladet när jag tränade. Det kändes faktiskt mycket bättre igår kväll efter träningen, men idag värker det igen. :(

Det är rätt intressant att gå på gymet och titta på folk förresten. Vissa är sjukt utseendefixerade.
Igår såg jag den mest sminkade tjej jag någonsin sett på ett gym. Hon såg ut som att hon sminkat sig för att stå på en scen någonstans. Varför undrar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback