Onyttigheter

Igår var jag på gymet igen. Liksom i förrgår.
I förrgår var det ben och mage som gällde, och efteråt tog jag en ordentlig promenad för att försöka undvika en sån satans träningsvärk jag fick förra gången ben stod på schemat. Och det hjälpte faktiskt. Eller så har jag blivit stark ;)
Igår körde vi bröst (=bänkpress), axel och triceps.
Även käkmusklerna fick sitt så klart, precis som vanligt. Det är märkligt hur mycket åsikter man kan ha om andra människor. Tur att vi är på samma nivå, jag och PT:n. Och att vi är så fruktansvärt perfekta båda två...

Det är även tur att jag har varit på gymet de här två dagarna, för idag kommer det bli en väldigt onyttig dag.
Snart är det dags för förmiddagsfika. En kollega har visst bakat. Och i eftermiddag ska vi fira av en dam som går i pension idag, och då blir det tårta.
Ikväll är det dessutom afterwork, och det brukar ju inte vara helt hälsosamt. Men kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback