Inte så jävla dum iallafall

Idag är jag ensam på avdelningen med en annan kollega än igår.
Kollegan gjorde ett IQ-test på
Illustrerad Vetenskaps hemsida och var väldigt nöjd med sig själv efter det. Kanske lite väl nöjd i mina ögon. Så jag var så klart också tvungen att göra testet.
När testet var klart blev jag uppriktigt förvånad över resultatet. Jag slog honom. Haha! (Och ja, jag tycker om att tävla... Eller framförallt att vinna...)

132p. "Du fick bättre resultat än 98% av populationen".

Känn på den! :)

Kommentarer
Postat av: Magnus

131p på Ilustrerad vetenskap. Har ju alltid sagt att du är smartare än mig!
Våga göra testet på www.mensa.se nu också! Kom igen! Du är tuff om du vågar!

2007-07-11 @ 14:36:38
Postat av: Babsan

Magnus>> Haha! Jag är ju inte så tuff som du vet...

2007-07-11 @ 14:39:08
Postat av: Magnus

Du är tuff och smart. Det är vad jag vet.

2007-07-11 @ 14:47:48
Postat av: Blurrygirl

Jag började göra det testet med, men "tröttnade" då jag inte kunde koncentrera mig riktigt. Kanske säger en del om intelligensen i och för sig...

Postat av: Tina

jag fick bara 121 p. Men det får väl räcka för mig! =) Måste få komma o hälsa på dig i Hjo snart kusinen!

2007-07-16 @ 14:13:05
URL: http://tinatiger.blogg.se
Postat av: Babsan

Tina>> Klart du ska komma och hälsa på. Du är välkommen när som helst!!

2007-07-20 @ 23:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback