Lättläst

Syns det på mig när jag är godissugen tro?
Jag satt här och kände mig riktigt sugen på något sött efter lunchen, och vad hände då.
Jo, min favoritkollega (inte svårt att säga det en stund som denna...) frågade om jag ville ha en glass.
Och en minut senare satt jag med en Magnum Ecuador i handen. Fasiken vad gott!

Kommentarer
Postat av: Märta

Å vem är din favvokollega nu när inte jag finns där om man får fråga?

2007-07-10 @ 15:37:45
Postat av: Babsan

Märta>> Det är den där karln på strax över 40 som hör lite dåligt och som tjôtar oavbrutet om sin cross eller sitt garagebygge eller... ja, om vad som helst egentligen. Bara han får prata :)

2007-07-10 @ 16:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback