Rosa dröm

Igår ägnade jag kvällen åt att måla mitt sovrum, så nu börjar det likna nå´t. Tidigare har jag bara blaskat på med grundfärg, men nu har väggarna antagit en gudomligt tjusig rosa färg. Jag kommer definitivt att sova som en prinsessa omsluten av de här väggarna.
Ikväll blir det en omgång färg till.

Om jag nu får upp den jävla målarburken. Igår blev jag vansinnig och det var inte långt ifrån att en liten tår trillade nerför min kind, när jag var så jävla värdelös att jag inte ens fick upp en förbannad målarburk.
När jag fått ur mig den värsta vreden genom ett telefonsamtal gled den dock upp lika lätt som om locket varit insmort i vaselin.

sovrum_fore           sovrum_efter
Före                                                          Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback