Shopping

Nu har jag shoppat i dagarna två. Saker till huset då alltså. Det är inte utan att man blir sugen på att köpa nya saker (läs: kläder) till sig själv också, men hittills har det sunda förnuftet segrat.

I måndags fyndade jag tapeter, färg, badrumsmatta och gardintyg och igår blev det en avfuktare, mer färg, några strömbrytare och sist men inte minst en svensk flagga att sätta på husväggen. Kommer bli värsta sommaridyllen om jag bara får planterat några blommor att sätta på trappan också. Najs!

Ikväll har jag tänkt städa lägenheten i Jönköping så att den blir redo att visas upp för eventuella kommande hyresgäster, och när det är klart beger jag mig till Hjo för att göra åt färgen jag inhandlat.
Nu känner jag mig inspirerad att jobba lite igen efter min svacka förra veckan. Kommer bli så fint i mitt lilla hus! :)

Måste skaffa ett gymkort i Hjo med. Någon som vet vilken gym som är att föredra? Det nya (kanske inte har öppnat än...) eller det gamla i hamnen??

Kommentarer
Postat av: Mejran

Vill bara säga att jag tycker du är hemskt duktig!! Lycka till med huset, det är ju en väldigt mysig stad i alla fall.
Kram Malin

2007-07-04 @ 13:35:17
Postat av: Annika

Jag tycker nog du ska pröva det nya. Det säjs att det är väldigt fint och bra. PS Det har öppnat DS

2007-07-04 @ 15:20:36
Postat av: Christian

Äh, hon ska ju gräva för dräneringen och förvandla land till gräsmatta. Ger både muskler och framför allt solbränna. Borde tilltala tösen.

Postat av: Babsan

Mejran>> Tack ska du ha. Fast än syns inte direkt några resultat... ;)
Annika>> Ja, nytt är ju alltid kul. Du kanske ska gå dit tillsammans med mig...?

2007-07-05 @ 08:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback