Tandtrollen frodas

Godmorgon! Idag har jag inte borstat tänderna. Och inte igår kväll heller. Jag är rätt äcklig.
Åkte till Hjo igår och tyckte det var onödigt att släpa med mig tandborsten. Tänkte köpa en ny så att jag har en i Hjo också, så slipper den jag har åka med mig fram och tillbaka varje gång.
En ganska bra idé, tyvärr fungerade den inte i praktiken. Väl inne på ICA glömde jag naturligtvis att köpa en tandborste, och det kom jag inte på förrän jag satt i soffan och käkade Djungelvrål. Så idag känns tänderna lite smått ofräscha. Gnuggade och gurglade lite med tandkräm imorse och nu har jag ätit ett äpple (hörde någon gång att om man inte har en tandborste till hands, men ett äpple, så skulle det vara bra för tänderna på nåt sätt, och ja, de känns allt lite renare nu), men så fort Ica Time öppnar här i byn ska jag springa dit och köpa en liten borste till mina gaddar. Bara en halvtimma kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback