Tårta

Nu har jag ätit den godaste tårta jag någonsin smakat. Eller ja, jag har smakat en likadan en gång tidigare har jag för mig. Bakad i Hjo var den också. Verkar ju lovande...
Tårtan var iallafall till för att fira att han som köpt den går på semester idag, och för att fira min namnsdag. Hurrade för mig gjorde de och allt.
Det är ju  nästan så att man blir rörd... :)

Imorgon åker jag till Kosta i djupaste Småland för att springa
Tjoget med mina kära klubbkompisar.
Heja OK Klyftamo!!
Och nu tänker jag åka hem från jobbet. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Är det nu jag ska skämmas för att jag missade din namnsdag??

2007-07-09 @ 08:03:03
Postat av: Babsan

Mmm, typ... ;)

2007-07-10 @ 10:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback