Tonårsfasoner

Idag är jag om möjligt ännu tröttare än igår. Och då var jag trött.
Fattade inte rikigt vad det var som lät när klockan ringde imorse. Snoozade precis som vanligt och stängde sen av klockan utan att kliva upp. Som tur var har min lilla kanin den (vanligtvis) störande vanan att leva rövare i sin bur på morgonkvisten, så tack vare henne kom jag upp och hann både äta frukost och klä på mig innan veckans chaufför kom och hämtade mig.
Kollegan kallade mina sjusovarvanor för tonårsfasoner och tyckte inte att jag skulle klaga. "Passa på att njuta, snart vaknar du klockan 3 och väntar på att tidningen ska komma...", sa han lite bittert.
Det känns väldigt avlägset just för stunden, det är ett som är säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback