Väder

När jag satt i bilen på väg till jobbet lyssnade jag på väderprognosen.
Den sa att det skulle bli mulet i så gott som hela landet. Undrar om det var en vikarie som utfärdat prognosen?
I Hjo sken solen från en klarblå himmel både när jag var ute vid halv 7 och hjälpte moster att parkera en stor (kanske inte så värst, men det låter bättre) byrå i en liten Clio och en timma senare när jag körde iväg mot jobbet. Och här på Hultet lyser molnen fortfarande med sin frånvaro. Hoppas att det var en vikarie.

Kommentarer
Postat av: Carre

I Götene sitter alla och tittar ut på det underbara vädret förutom de lyckostar som kan vara ute i det, några moln syns inte till här heller. Underbart!!!

2007-07-06 @ 11:20:06
Postat av: Stefan

Då får vi bara hoppas att det är en vikarie som förutspår vädret i Kosta de kommande dagarna också, för där väntas regn regn och åter regn! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback