Äntligen!!

Äntligen har jag varit ute och joggat lite igen. Det var 5 veckor senast så det var verkligen på tiden.
Sprang på asfalt så gott som hela tiden så antagligen kommer jag ha träningsvärk imorgon, även om jag bara var ute i 35 minuter. Men vad är lite träningsvärk om man bara slipper halsont?
Inte ett skit kan jag meddela. Jag skulle gärna ha lite träningsvärk. Speciellt i min plufsiga mage. Hur tusan kan man få så plufsig mage på bara 5 veckor?
Hur som helst ska det bli ändring på det nu. Om nu inte halsen retas med mig imorgon igen då förstås. Då tänker jag trösta mig en stor godispåse. Som jag ska äta liggandes i soffan medan tårarna rinner längs kinderna.

Om någon undrar så mår jag inte så bra av att inte kunna träna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback