Arrangör i Lundsbrunn

Då var man hemma igen efter en dag som arrangör på klubbens tävling.
Sprint var distansen och Lundsbrunns kurort var platsen. Tror att allt gick som smort. Har iallafall inte hört något annat, och vid direktanmälan och prisutdelningen, som jag var stationerad till, hördes inga klagomål.
Tur med vädret hade vi också :)

De enda som inte hade tur, var väl det brudpar som gifte sig idag på kurorten. När de skulle fotograferas sprang orienterare runt som yra höns kring dem och det var väl inte riktigt så lungt, romantiskt och fridfullt som de hade väntat sig. Hoppas de lever lyckliga i alla sina dagar trots det...

I morgon är det ny sprinttävling på Skara sommarland. Jag är anmäld, men tänker inte springa eftersom min hals inte är helt hundra än (dock blir den bättre för varje dag nu). Här riskeras inget inför Jukola som går av stapeln om två veckor. Gud vad kul det ska bli!!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Trevlig blogg du har. Får jag länka till dig?

Postat av: Babsan

Junitjej>> Javisst, det går så bra.

2007-06-04 @ 07:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback