En hel mil

Glömde säga att jag var ute och fick mig en löptur med PT:n igår också. Så jag grinade inte bara...
Jag tyckte att vi skulle försöka springa milen vid Åsasjön så långsamt som man bara kan utan att gå, men jag tror nog att jag hade kunnat springa ännu mer långsamt om han inte varit med... :)
Blev lite småtrött (läs: drabbades nästan av andningsuppehåll) uppför Bengans backe, men det var skönt att springa en sväng iallafall. Är inte säker på att han tycker samma sak, med tanke på att han antagligen fick hörselskador av mitt tjattrande.

PT:n fick en liten, liten, stund på sig att prata om sig själv också, och med tanke på vad som hänt i hans liv den senaste tiden, så borde jag enbart hålla käft om mina töntiga små problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback